Besökare

tisdag 6 november 2012

Lördagen







Ja då hade vi ju syrran med man och barn här på middagsbjudning. Och de gick väl sådär för mig i köket om man säger så. Laga mat är inte min grej. Tycker inte ens de är så jätte kul. Baka däremot de går bra, men laga mat, nej där har jag mycket kvar och hämta:)


Hamburgarna bara dela på sig när jag stekte dom så fick halv panik rädda dom genom att kasta in de i ugnen. Ett tag övervägde jag att åka ner till Texas Longhorn och försöka köpa loss 4 hamburgare.. Ja de blev ju inte de snyggaste burgarna men de smakade faktiskt rätt bra. Och de är väl ändå huvudsaken, maten går ju ändå sönder så fort du stoppar den i mun;)



Syrran coacha mig i köket;) och skratta åt mig:)





Och banankola pajen fick för smulig botten den här gången.
De va inte min dag i lördags helt enkelt:) så lyckades jag bränna mig på vardera hand oxå.


Förutom maten och de så hade vi en jätte trevlig kväll med barn som sprang runt runt och körde nån slags hinderbana i soffan och så lite disco dans:)







De va trötta barn som båda slockna fort:) och föräldrarna me:)

Nästa gång blir de tacos:) eller hämtat!!;)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar