Besökare

onsdag 7 november 2012

Kropp å hälsa

Jag önskar verkligen att jag hade mer tid över att lägga på träning och gå in helhjärtat för de. Vill träna och ta ut kroppen och bli riktigt svettig. Och skulle helst ha nån som puschade mig till max. Att ha en pt kostar alldeles för mycket så får ge syrran min små presenter eller nått så kanske hon kan ställa upp..:)
Ska verkligen ta tag i det nästa år.. Eller nästa vecka redan kanske vore bättre. Men jag är så trött på kvällarna. Att gå upp 6 varje morgon plus då vaknat ibland några ggr på natten och sen oftast inte sätta sig ner i soffan på kvällen förrän vid 20.00 suger en del energi från en. Så de fattas tid om man säger så. Men nån lösning borde man ju hitta kanske.. Tips?


Och sen se ut nått så här:)

Idag tog jag hand om min kropp på ett annat sätt genom att gå på massage på lunchen. De behövdes.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar